Syberia 3 Poradnik

Syberia 3 Poradnik do Gry PDF Pobierz

Syberia 3 Poradnik do Gry PDF Pobierz

Syberia 3 Poradnik

Poradnik do gry Syberia 3 Poradnik do Gry PDF stanowi zbiór najważniejszych informacji na temat tego tytułu. Wewnątrz Poradnika do gry Syberia 3 znajdziesz instrukcję krok po kroku jak rozpocząć grę. Trzecia odsłona kultowej serii gier przygodowych, stworzonych przez belgijskiego rysownika Benoîta Sokala oraz studio Microids, założone przez Eliotta Grassianno. Syberia 3 została wydana na pecetach po długiej przerwie od premiery dwójki, która miała miejsce w 2004 roku, ale zarówno mechanika rozgrywki, jak i stylistyka szaty graficznej mocno nawiązuje do poprzedniczek.W poradniku do gry Syberia 3 poznajemy dalsze losy Kate Walker, amerykańskiej prawniczki, którą sprawy biznesowe zawiodły w najzimniejsze rejony Rosji. W poprzednich grach z serii bohaterka wybrała się w pełną przygód podróż w celu odnalezienia prawowitego spadkobiercy fabryki automatonów, a następnie razem z nim zdecydowała się udać na daleką północ do legendarnej krainy, gdzie wciąż żyją mamuty.Ponieważ najważniejsze wątki z dwóch poprzedni Syberii zostały zamknięte w dwójce, Syberia 3 PC Windows przedstawia zupełnie nową przygodę, na początku której Kate Walker trafia do wioski ludu Youkol. Oczywiście znajomość wcześniejszych wydarzeń stanowi atut, ale nie jest wymagana do zrozumienia historii trójki.

Syberia 3 Poradnik do Gry Pobierz

poradnik do gry

Legenda do poradnika PDF:

Poradnik do Syberia 3 zawiera:

  • dokładny opis podstawowych mechanizmów rozgrywki;
  • opis przejścia gry;
  • porady dotyczące rozwiązywaniu zagadek;
  • wskazówki do łamigłówek;
  • opis osiągnieć i sterowania.

Syberia 3 Poradnik Download Opis Gry

Syberia 3 na PC Windows to trójwymiarowa przygodówka point-and-click, w której do zadań gracza należy eksploracja odwiedzanych lokacji, prowadzenie rozmów z postaciami niezależnymi, zdobywanie ważnych przedmiotów i rozwiązywanie zagadek. Nowością są tu łamigłówki wymagające fizycznego majstrowania przy różnych elementach otoczenia, np. podważenia wieka pudełka nożem czy dopasowanie osobliwego klucza do kształtu dziurki. Historia opowiadana w grze jest liniowa, ale w pewnych momentach gracz może podjąć decyzję, jak pokierować rozmową.

 

Dodaj komentarz